fredag 8 mars 2013




Woho woho wohooooooooo!!!!!!!



Fyra år tog det.
Men nu är det här.

I´m soooo glad:)))

Känns lite halvt overkligt men nu står det i mitt hus på Smultrongården. 
SOM jag väntat. Shit alltså! Trodde aldrig att vi skulle få hem skåpet.
Svindyra frakter som varit omöjliga att använda. 
Men så fick nys om ett som var kalasbra. 
Tog ett litet foto på killen när vi packade grejerna i Vence.
Men det får bli ett eget inlägg för jag är inte helt haj på hur man får in bilderna från telefonen på den här datorn..... nej helt rätt, jag har verkligen inte tid att sätta mig ner en sekund för att sätta mig in i nya datorn. 

Men det kommer. 


Visst är det snyggt!!
Gammalt som gatan.
Vet i 17 om mannen sparat skruvarna som dörrarna satt fast med?? Om inte blir det lite problems.....

Vilket psycho väder vi har! 
-11 sen plötsligt på dagen hur varmt som helst. Konstigt att det kan vara dom kontrasterna. Borde vara så hela vintern tycker jag;) Skönt som bara den är det i alla fall. 

I morgon händer det lite här.
Vic kommer hit och fixar räkmackisar, Helena K fixar med kläderna och jag får väl också fixa nåt;) Tex kanske baka lite. Vi kör ett trevligt tulpanrejs igen. 

Var ute på Smultris till midnatt i natt. 
BlomsterSandra åkte hem efter kl 23. Jisses vad vi grejade. Men det är låååångt ifrån färdigt. Nu är vi  verkligen en bit på väg och det är bara hur skönt som helst. 


Vi höres kamrater;)
                   


Inga kommentarer: