onsdag 6 mars 2013

silverlyktor

Onsdag = öppet:))



Här skall packas upp gardiner idag.
Kom ett jätte lass nu.
Plus tyger för er som hellre syr själv;)

Jag lovar att visa under dagen. 
Har jag tur kanske min leverantör har bilder som jag kan hämta....

Lyktan här över är i samma serie som julstjärnan vi haft. 
Plus den jätte stora lampan som jag vet att det är så många som gillar. 

Den här lyktan är det el  i så den lyser så fint. 
Vi har två stycken i Vence som hänger på lite olika höjd. 
Det är ljus i dom, det fanns bara för ljus när jag köpte dom för tre år sedan. 
Kan tycka att det är lite smartare med el som i den här. 



Jag älskar att sätta speglar bakom ljus. 
Då lyser lågan så fint i spegeln. 
Plötsligt har man flera ljus, hehe;))

För er som kommer ut till oss idag, så ses vi snart. 
Det brinner för fullt i spisarna och är äntligen riktigt varmt och skönt. 

Men innan jag förpassar mitt liv denna dag på Smultris skall jag ut och motionera.
Dra in en massa av den härliga vårluften i lungorna. Nice!!!!

Kram på er

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder.Bara så fint när ljuset speglar i spegel.Ha en skön onsdag.Kramar Rita ♥