torsdag 16 maj 2013

 GLADA TJEJER

 Ooooohhhh!!!!
Tjöt tjejerna när dom fick se Stinas tårta.
Så himla kul det var!
Här smaskar dom på. 
Bilden är när vi skypar förstås - glömde ta bort morsan därnere i hörnet men ni har ju sett henne förr så det får vara ok.
Hur söta är dom inte dom små bruttorna.


Och så här ser tårtan ut på riktigt. 
Tydligen fick jag lite konstiga färger från telefonen. 
Nästan allt går i teknikens värld - men smaka tårta - det går inte än. 
Hm - det var ju synd. 
Synd också att gråterskan var i farten när det var grattningsdags. 
Förstås börjar jag stortjuta när jag ser Stina.
Så osmart. Så grymt osmart. Men vad gör man? 
Går ifrån datorn förstås. Det är ju så makalöst långt bort till henne. Ingen värsta super grej att fylla år förstås, men jag vill nog ge mina barn en kram varje gång. Tufft att inte få göra det. 
Men, men that´s life.

Har hittat en sån urmysig sida som jag skall berätta om. 
Helmysig!
Dom har en herrans massa ordspråk. 
Så bra att bli påmind. Och det på ett så vackert sätt. 
Oj så glad man blir av alla färgerna!
Eller hur;)

Inga kommentarer: