tisdag 21 maj 2013

GreenGate

Söta Moa med sin mammas designade träskor. Underbart skön - & snygg förstås....
Moa inhandlade den fina Mollyklänningen här som hon har på sig, 599:-

Och 6 (!!!) leveranser till! 
Kära nån vad grejer det kom på en och samma dag.
Och vi som redan har rätt fullt tycker jag, hmm.....

Men det kan ju i och för sig passa rätt bra eftersom vi har 

Carina själv med nya läckra apelsinfärgen

VÅRDAGAR 

nu till helgen. 

Det blev inte klart med Mors Dagstipset jag skrev om igår. 
Men det kommer, hav förtröstan;)

Nu jobbar vi vidare...
Allt gott till er.
Kram från mig

5 kommentarer:

Unknown sa...

WOW hur ska jag kunna välja mellan de rosa o apelsinfärgade????? Ojojoj

smultrongården sa...

Mmm jag vet Anna det är verkligen STORA problem;))
Hoppas du tar solen m till Närke, jag är lite skraj för regn....

Anonym sa...

Hej
Måste fråga vad heter den OM-klänningen som Viktoria har på sig på bild nr 3. Vad kostar den och vilka stl finns den kvar i?

Oj många frågor.....

Tack för en härlig blogg
Kram Fia

Design by Tornblad sa...

Vilka snygga träskor! Som små godisbitar! Kul med ruljans!

Kram Malin

Anonym sa...

Hej!

Har ni öppet på fredag?

Christine