tisdag 7 maj 2013


I Love it
I Love it I Love it I Love it




GODE GUD.
Det var SJUKT KUL!!!

Obs, alla bilder är tagna m mobilkamera....


Tiramisuklubben lever även i Sverige......
Ni vet ju att jag är ordförande i den och Tant Hanna vice.
Eller om det var tvärtom.
Ja, så var det nog.



 Personalmat till Gulliga Mathilda.
Chevrecremeslungad sallad.....



Alltså shit - såååå god vaniljsås.
Den främre bunken är grädde.


Sms från någon som inte visste var jag var och nog blev förvånad när jag sände tillbaka denna bild;)

Svart vitlök - yummi!






Grönsaker 






Moahahahaha, sjukt kass bild!

Men satan i gatan 

JAG VILL LAGA MAT 

HELA DAGARNA!!!!!!!

Har fortfarande pirr i magen när jag tänker på det. 
Skulle vilja springa dit och fortsätta direkt nu. 
Se om gästerna gillar salladerna och det vi förberedde:)

Förstås extra kul att det var med sonen.
Men vilken skillnad det är mot att laga mat hemma. Sjukt läckert med stekbord:)

Kock? Nej, nej nej. FÖR mycket äckligt kött & fisk. Går inte. 
Men grönsaker. 
Oh jag dör av alla läckra grejer man kan göra. 
Men veg kock - haha - hur smal genre är det...!?? Liiiite för liten.
Fixar nån av kidsen nåt litet hak så kommer jag MED GLÄDJE att hjälpa till. 

Nu kanske ni tror att vi redan har ett "hak". Men nja, det kan man inte säga riktigt. Vårt kök är så puttigt att det liksom inte är nåt. Fick inte plats med nåt större & sökte bygglov.
Lov, lov, lov alltid är det nån större makt som bestämmer över en.....

Hur som helst, summa kardemumma.
Min kväll igår var awsome.
Blev helt biten. 
Vill bygga om Smultris kök.
Nu.
Love

Inga kommentarer: