fredag 24 maj 2013

 PERNILLA WAHLGREN


SOM jag älskar min PW klänning!!!
Jobbade i den igår och hade sen på den på svägerskans uppvaktning på kvällen. 

Ni som har INSTAGRAM fick ju förstås en liten privat sneak peak;)


Superskön är den kan jag lova.
Kanske lite kort för min ålder...?
Äsch snart är dom här mulliga benen bruna och då är det mer ok, eller hur;)
Man lever bara en gång och jag kan inte gå omkring och skämmas för att jag inte ser ut som en av alla snygga modeller som finns. 
Jag visar helt enkelt mina ben och dom som inte vill titta kollar på nåt annat. 
Vi har två stycken klänningar kvar för den som vill prova. 

Priset ligger strax under tusen kronor om jag minns rätt. 


Och här har vi en annan variant av Pernillas klänningar.
Kom och prova du som skall på sommarfest:)

Nu skall jag iväg på en mycket ovillig tur in till stora staden.
Jag som gärna är hemma på kammar´n.
Men, men bara att masa sig iväg. 
VÅRDAGAR i morgon och på söndag så det krävs lite inköp.

Hade gärna haft en liten easy piece dag idag. 
Men jag har nog förstått att här kommer att vara full rulle tills deadlinen på boken är 10 juni. 

Mina barn som jag uppfostrat att "Gå ut och pröva sina vingar" har tagit mamman för mycket på orden och det får jag sota för nu.... 
Bind fast ungarna hemma på gården så vet man vart man har dom.
Eller åtminstone på granngår´n det hade varit käckt!

Hjälp mig att framkalla SOL tills i morgon är ni snälla. 
Det hade varit skönt för er som vill mysa hos oss i trädgården.

STOR kram till alla fredagsälskande människor

 ♥

Inga kommentarer: