torsdag 9 maj 2013

Ja och här sitter jag...... 






resten av denna lilla minifamilj (mannen & Fabian) sover på söta örat.

Läggdags i natt var kl 02.00.

Ändå vaknar jag 06. Somnade om till 07 men då var det kört.
Kollade om Stina var vaken i Seattle och det var hon så vi pratade lite.

Men visst är det väl hopplöst, trots att man lägger sig senare så nog 17 vaknar man nästan samma tid. 
Gör du det också, eller är det bara jag??

Jag har gjort det i alla tider. 
Har definitivt inga sömnproblem - långt ifrån - men jag kräver nog rätt lite sömn.
När jag druckit vin (och nåt mer;) och är uppe ibland framåt morgonkvisten så är det som förgjort..... så irriterande för man vill ju sova samma timmar som vanligt. 

Så nu drar jag ut på en motionsrunda innan Helena och jag börjar. 
Och det är ju fint i sig förstås, hehe.....
Vi börjar först 9.30 idag så jag hinner.

Idag är vi förstås fulladdade med mackor & fika - vis av erfarenheten förra lördagen......

Nu ger jag mig av och hoppas att turen blir utan diverse kamrater på vägen....

Kolla in instagram

@smultrongarden   så får ni se vad jag lyckas träffa på. Eeeeh, sisådär skoj.

Välkomna hit idag du som är utflyktssugen.
Nya snygga aprikosa toppar kom igår och sjalen som tog slut direkt i lördags kom nya igår. Jätte snyggt ihop med nya toppen.

Fotar väl och visar lite;)
Kram kram på er

Inga kommentarer: