söndag 19 maj 2013

KVet ni vad!!!????

Jag har totalt glömt er kära vänner idag.

Ledsen för det:(

Gårdagen avslutades med födelsedagsuppvaktning hos svägerskan.  Det blev sent. Eller tidigt, hur man nu vill. Vår skjuts för kvällen glömde oss så vi sov kvar. Tur man är flexibel. Och tur det var våran unge som glömde oss så man fick skälla lite;) 

Väl hemma igen har jag haft bokjobb. Hela dagen har beloved dator varit min date. Käre värld vad det är kul att skriva!!! 

Blivit avbruten x antal ggr av Hanna som är helt exalterad efter att ha besökt Cannes med pågående filmfestival. Läckert! Måste väl filmnörden jag göra nån gång. 

Nu är det bäst jag fortsätter..... 

I morgon kommer ett kalaserbjudande för alla som vill fira mor:)

God kväller! 
Jag ger er nån pics som Hanna skickat från Cannes. Hinner dock ej fixa till bilden så håll tillgodo. 

Kram vänner













Inga kommentarer: