fredag 12 maj 2017

Ralph Lauren

 Livet flyter på här i Paris.... 

Haha, som om vi bodde här lång tid... 
Inte direkt. Redan nu börjar jag se slutet på resan. Börjar förbereda för hemgång. Bokade transfer till flygplatsen igår kväll. Superbilligt med hotellet. Alltså det här hotellet. Sååå bra. Om nu vill ha den här prisklassen vill säga. Inget lyx på nåt vis. 

Tror jag skall fixa lite resetips, vet inte hur man får till det bara. Kanske måste bli på hemsidan, vet inte riktigt om man kan göra det på bloggen.

Vi är ju inte så turistiga av oss. Har ju sett Eiffeltornet, triumfbågen och lite annat "måste se" saker tidigare så jag är sååå glad att inte behöva stressa till sånt. Jag sitter tusen gånger hellre på mysiga kaffeer och kollar folk. Så kul:) 

Igår var vi till Ralph Laurens butik och restaurang. Shit pommfritt kan man ju säga.... Käraste nån!!! 
Det var lite skumt därinne så bilderna blev inte så bra. 
Ska se vad jag kan göra när jag kommer hem om jag kan fixa till dom så ni kan få se. 
Det var så galet vackert. Älskar när man tänkt på ALLT. Titta så fint dom lagt upp smöret bara. Tio poäng av tio möjliga får dom:) 

Vi delade på en veggieburgare som ju hade superfin presentation. Jag är riktigt sugen på att ha en sån på menyn i sommar. 

Nu måste jag ge mig ut på morgonturen igen. Jobbigt och stressigt här i Paris, haha;) 

Får bli längre nästa gång, fredagskraaaaam




Inga kommentarer: