måndag 22 februari 2010

Go´ kväll i stugorna!

Måste bara berätta att jag klarat första tentan!! åhhh vad glad jag blev! Så frunktansvärt skönt :)

Fick precis meddelande om att en leverans från Cream är på väg till oss på Smultris! Kommer ni ihåg bilderna vi tog för flera måndader sen när vi gjorde beställningen?! Jätte mycket snyggt kommer in!
Denna klänning har vi redan inne men tyvärr finns inga produktbilder så vi får vänta tills allt kommer. Vet dock inte hur mycket det är som kommer, kan vara hur mycket som helst som kommer för vi har verkligen beställt mycket från deras underbara kollektion. Men det kan även vara så att bara nån style kommer nu och resten senare, vi får helt enkelt vänta och se! Spännande!
Nu ska jag iväg och hjälpa en kompis att fixa lite i hans lägenhet eftesom han har visning imorgon!
Kramar!

3 kommentarer:

Mia sa...

Oooo den klänningen vill jag ha!!!! Sååå fin! Finns den i stl S kanske?

GRATTIS TILL ATT DU KLARA TENTAN!!! Måste kännas superhärligt!

// MiA

Sofia sa...

Grattis!
Cream gör verkligen fina kläder!

Anonym sa...

jag måste faktiskt hålla med om att Cream gör riktigt fina kläder! Underbart med lite fina klänningar när snön där ute går upp till midjan ! Snart är sommaren här!!

Ps. Potatisröran var mycket god;)