onsdag 10 februari 2010



Jag vänder inte baken till Er...


Däremot så visar Hanna de nya jeansen vi fått.



Jag har precis lärt mig att klippa och klistra i paint.

Hannas sambo (kompisar, inte ett par...) var OTROLIGT pedagogisk och lärde mig hur snabbt som helst. Jag frågade Hanna hur det kunde vara möjligt. Det var för att Tabin inte var mitt barn och inte blev irriterade när jag frågade nåt dumt.


Jaha.

Tack för den!!



Jag som har trott att det var ursvåra grejer som jag bara inte klarat av.

Thank you kids...



Lite suddig bild. Vet att ni gärna vill ha outfit bilder så vi visar ändå.
Koftan har ni sett innan, Braez och kostar.... linne från Molly kostar.....
Humanity armband i plommon, ursnygg färg. Vi tar 339:- för dom.
Odd Mollys nya brallor har hon också, riktigt läckra och ursköna, har det lilla nätta priset av 1795:-.
Ni ska få detaljerad bild av dom senare. Plus att jag fyller i priserna när jag har dom också, på det andra.
Idag kan jag säga att vi packar upp. Helena tog 2 bauta pallar igår och idag har det kommit fyra till. Ja, just det. FYRA.
Tur att vi hade rätt tomt efter jul så det fanns många ställen att fylla upp på.
Men nu börjar det faktiskt bli rätt fullt....
Idag ska jag i alla fall försöka gå lös med kameran. Har ju lovat bild på skåpet jag målade.

Hej på ett tag!

Kram Eva

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Vilka snygga jeans..
Måste ta mig en tripp till er igen...
Det var ett tag sedan nu.
Ha en underbar dag.
Kram

Viveka på Humlebacken sa...

Hej
Du var med och rapporterade vårtecken i fjol, vill du inte vara med i år också? Vi har ingen från ditt landskap ännu, och det vore så kul att kunna täcka upp hela Sverige denna gång också. Anmäl dig på gulda@live.se och glöm inte att skriva bloggadress, vad bloggen heter och vilket landskap du bloggar från
kram
Viveka