måndag 22 februari 2010

The snow is back!

Känner mig lite som en äldre dam på ett äldredomsboende som diskuterar vädret dagarna i ända men seriöst det är faktiskt ganska viktigt! Plus att vi svenskar är ju kända för att prata mest om vädret så varför inte?! Imorse hade vi 22 minus, helt sjukt kallt! Skulle inte alls vilja byta mot delar av familjen i Dubai... nej inte alls!
Kettel Coat #200 i Rouge

Denna underbara coat har kommit hem i fler storlekar!


Nu ska jag återgå till mitt grupparbete i skolan. Hörs senare :)

1 kommentar:

Kallholmen sa...

Jag håller helt med.Nu är vi så less,har haft runt 25 i helgen å blåst.
I går skönk det till 14 å då hör jag mig själv säga-nu är det bara 14 BARA!!! Du hör ju själv hur skadad man är efter en riktig varga vinter;)

Vår tecknen kommer att börja dyka upp efter midsommar......suck
Kram Malin