onsdag 3 februari 2010

Ljuset i mitt liv...

är så himla viktigt.

Idag när jag kikade in på de två franska favoritbloggar jag har, blev jag alldeles varm i kroppen.

Fick pirr i magen när jag såg att damen som bor i St Paul hade fotat precis utanför där vi alltid går!

Och att veta att Eva som helt ändrat kurs i livet, flyttat från Svedala och tillbringar nu dagarna i Frankrike, sitter ute och stickar i solen dessa dagar. Det är coolt! Läckert!

Jag gillar SÅ MYCKET att läsa om dessa damer.

Hoppas och tror att vi i framtiden ska kunna tillbringa mer därnere.

Bilden ovan är från "vårt" lilla torg. Om ni visste vad jag är tacksam av att ha upptäckt en helt ny värld. För mig. Fantastiskt!

Tryck HÄR så läser du om Eva.

HÄR läser du om Marit som bor på ett fantastiskt vackert ställe på vår jord.

Ha en fortsatt skön kväll,

mitt pappersarbete för dagen ser sitt slut snart... skönt att ha gjort en liten paus nu.

Hej på er!

Kramar Eva

2 kommentarer:

Efwa sa...

Ja, jag förstår att du vill uppleva mer av den här delen av världen. Just nu har vi faktiskt någon minusgrad men på dagarna är det 11-12 grader och het sol.
Såg i en blogg att krokus och snödroppar börjat blomma i östra provence. Otroligt även för mig som ändå bor här nere.
kramar!
PS. Ni har såå fina kläder att jag blir tokig snart. drömmer mig bort i de fina bilderna och tänker att jag ska sy lite liknande saker men vi får se hur det blir.

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad fint, så vackert..en helt ny värld, och dit kan du åka, vilken lycka !!!
Ha det gott
Kraaam Anette