fredag 5 februari 2010

Lovely knit på G???


Det hoppas jag VERKLIGEN!!!
Det första jag gjorde i morse var att kolla vart paketet befinner sig.
Dom har tagit emot det i Örebro kl 23 igår.
Det måste väl innebära att vi kan få det idag??
Om inte åker jag vart som helst och hämtar det!!
Vi har en jätte lev. på väg in så inte nog med att Hanna jobbar med oss i morgon - våran Stina är inringd också. Hon har jobbat dubbelt i veckan på sina jobb och är ledig lö - sö.
Men att plocka med lite kläder är väl bara kul, eller hur...
Jag tror att hon kommer några timmar och hjälper oss.
Molly är ju liksom inte det enda vi får, och man vill ju få in allt rackarns snabbt!
Igår var det en kund som sa: - Oj, vad ljust och fint ni gjort redan!
Så fort julen är borta vill jag ha in ALLT som har med ljusare tidare att göra!
Det ska kännas när man kommer in till oss att nu är våren på G. En ny härlig tid.
Vi har fått in jätte fina vita ljusstakar. Underbara med ljusrosa ljus i.
Vet dock inte om ljusen kom, packade inte upp allt igår. Man måste liksom stoppa annars står man och packar upp grejer varje natt, och det går ju inte...
Nu lovar jag att någon av oss går lös med kameran i morgon och fotar en massa.
Bästa fotografen fortfarande i familjen är: Fabian!!
Och han ska egentligen inte ens få använda nya kameran... men vad gör man??
Kanske borde skicka honom på en riktig kurs...
Minsann, kan inte sitta här, nu måste jag snabbt iväg.
Lovar att återkomma i Mollypaketletningen...
Ha en härlig början på freda´n:))
Kram på Er
Eva

Inga kommentarer: