torsdag 18 februari 2010

God kväll kära vänner!

Bilderna strular så det blir inga ikväll.
Imorgon åker jag och Helena på modemässan. Jag skulle köra men efter mycket om och men så blir det tåg. Ska tydligen bli snökaos, första-klassig-varning. Kan vara skönare eftersom man kan läsa lite på tåget men hoppas bara att det inte är försenat. Sj har ju inte varit så bra med tiderna i år... Jag tycker dock om att köra bil men nu blir det lite softande på tåget, nice! Mycket spännande att se vad alla olika märken har att erbjuda. Jag älskar verkligen att göra inköp på mässor, en av anledningarna till att jag valde att läsa företagsekonomi och sedan kanske hela civilekonomprogrammet.


Blues dress # 189

Denna underbara klänning kom idag! Jätte fin på! Dock känns det kanske lite långt borta med en klänning när man tittar ut..

Nu ska jag äta lite soppa som min kombo tagit med, helt underbart god med linder, ris, tomater... vet inte allt som var i, mycket god var den iallafall!

Sov så gott :)

Inga kommentarer: