fredag 27 april 2012

 :):):):):)



 Varför älskar jag mitt jobb???
Bland annat för att någon infört att när man fyller år bakar någon något smask.
En mycket mycket god idé! 
Måste dock säga att brudarna har förskonat mig. Det är oftast dom som bakar och står i. 
Och JÄSIKEN vad gott det är.
Älskar våra fikastunder. 
Det är verkligen mums på hög nivå.

Dom här gobitarna hade Camilla med sig.
Jordgubb och citronbiskvier samt någon helt magisk chokladgrej.


Helena hade bakat vit chokladcheescake. 
Oh my God, verkligen något som föll mig i smaken.
Men det gör snövitstårtan också - Victoria har redan lagt ut receptet.
Det hittar du HÄR


Lille plutte Sebbe fick komma m sin mor på besök. 
Storasyster Olivia var förstås också med men hon sprang fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och..... har inte tänkt på det förr men det är ju hur många rum som helst att springa omkring i för barn. 
Riktigt skoj måste det vara:)


Födelsedagsbarnet Camilla. 
Hon fick det hon hade önskat sig. Sånt är ju bra;)

Igår gick jag in 22.00 från mitt arbete. FloristSandra var här och vi planerade lite blommor. 
Hur kul är det egentligen att ha människor omkring som är kreativa och har samma intressen som man själv. 
Extremt energipåfyllande. Nice!

Under tiden vi förberedde satt ett gäng på övervåningen och åt paj och firade en 60-åring. Tänk vilken skillnad det blivit sen utbyggnaden. Så mycket enklare allt är för oss!!!

Idag mina vänner vill ni knappt veta hur låååång min agenda är...
Dax att skruva upp Duracellkaninen och hugga i:)
Stora fredagskramen till er,
Eva

1 kommentar:

Unknown sa...

åh vad jag längtar till er! Kan det inte bli sommar snart!