tisdag 17 april 2012



Fin sommarklänning



Grågrågrågrå..... mycket grått är det.
Vet ni vad - känner att vi måste hitta på nåt SKOJ!

Borde ha en modevisning. 
En ljummen försommarkväll. 
Verkligen något att tänka på. 
Ska kolla med våra "modeller" vad dom säger;)

Nåt måste ju göras dessa gråa dagar.
Och här görs kan jag lova. 
Idag är maken och jag på väg till ett ställe. Kan inte visa förrens nästa vecka. Hanna ska inte få veta nåt. Och jag tror nog hon kollar bloggen från landet Over There.

Vi ska inte köpa dessa:


Jag kan inte låta bli att ta med dom idag igen. 
HUR söt får man bli. 
En sån där hoppande viting skulle jag vilja ha. Eller inte.
Det följer ju med lite åtaganden i de små liven......
Men sååååå söta - man blir glad i hela kroppen. 
Och det behövs, i landet gråskala;))

STOR kram till dig idag 
Eva

Inga kommentarer: