lördag 14 april 2012




Nu är dom tillbaka....


Urnor, fat och krukor i långa banor.
Så  härligt somriga och fina. 
Har en liten plan med dom. Skulle passa perfekt i nya entrén men det är inte klart så jag kan inte visa än...


Själv äääälskar jag ljusblått. 


Och svart älskar jag också....
Har kanske lite svårt att bestämma mig;)
Tur man har flera rum så man kan ha lite olika färger. Det där med att ha en eller två färger i hela huset är liksom inget för mig.


 Ännu en snygg brutta i en ny blus.
Även den kostar 449:-. 

Idag har vi laddat med Go´Fika igen, förstås. 
Det är ju enligt mig rätt kallt ute så kanske kan det passa med en utflyktsdag??
Inne på Smultris är varmt och skönt - tack o  lov!!
Välkommen du som är utflyktssugen - 10-15 idag
Kram 
Eva

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ett trevligt besök i din fantastiska butik:-) Nu ska jag mäta fönster för jag kommer definitivt tillbaka. Kram hälsar A-M (pistolskytten:-)

smultrongården sa...

Tjena Pistolskytten!
Jätte kul att träffas:) Och att vi bor på samma ställe är ju verkligen lustigt!
Du är varmt välkommen tillbaka, friska fläktar som du förgyller definitivt vår existens;)
Ha en fin söndag i solen (men kylan,brrr)
kram Eva

Anonym sa...

Hej ! Ni har ett riktigt smultronställe ni!:-)
Tänkte fråga om porslinet, vad kostar fat, skålar? Och vad är det för märke? Bra att veta innan jag ger mig iväg.. På tur..
Tack för svar!

/ Ulla

Anonym sa...

Hej Hur stort är det svarta fatet och vad kostar det? Ursnyggt till en sommarsallad med jordgubbar!
/Marie Eksjö

Linda - När 4 vill bli 5 sa...

Älskar porslinet, jättefint!