torsdag 26 april 2012


Våran lilla tur.....




Ni kommer väl ihåg att L och jag var på tur förra tisdagen.
En tur och retur, tur.

Bara över dagen sådär. 
Som L avskyr. 
Att åka bil.
Speciellt med släp.
Det hade vi - ett bautasläp. 

Vi åkte för att titta på den här soffan. 
Var den bra skulle vi försöka få två med oss hem. 

Den var bra och två stycken står i vårt vardagsrum nu.
Riktigt, riktigt kul kan jag lova. 

För familjen E är det en stor grej att byta soffa. Vi har liksom haft universums skönaste soffor. 
Helt sant. 
Har varit nåt sömnpiller i dom sköna dynorna så man blir helt sömnig och, ja, dom var bara helt uuuunderbara. Adams Sandra var bestört när dom skulle bytas ut. 

Vi har liksom inget vardagsrum vi umgås i. Det gör vi i köket. 
Umgås alltså. 
I vardagsrummet kollar vi film. Mycket ofta. 
Mycket sent.

Så sovsofforna har varit perfekta till det.
Men det var en liten detalj - dom var så innerligt fula. 
Ett måste att byta ut. 14 år på nacken.

Så snart kameran är tillgänglig ska ni få se dom på plats. 
Jag äääälskar mina nya soffor. 
Kanske inte världens skönaste. Men ursnygga tycker jag. 

Mörkbruna, har folk sagt jag berättat det för. 
Men Eva, mörkbrunt är väl inte din färg!
Nej, kan ju så tyckas - men man är väl inte sämre än man kan ändra sig....

Ni glömmer väl inte att det är snittar och champagne här nästa lördag;))
Jag längtar!!!!
Idag har vi öppet till 20.00
Kram på er!
Eva

Inga kommentarer: