söndag 1 april 2012




PARTYYYYY



Här är partydojjorna jag dansade i till kl två i natt. 
Efter det fick det bli barfota.....

Max Mara, inköpta i Jordanien. Absolut det enda som gick att shoppa. Min storlek så jag slog till. Enda paret som fanns kvar så jag fick dom för halva (!!) priset. Wohooo, julafton;)


På väg hem från Gävle nu. 
50-års fest igår. 
Eller kanske man ska säga 50-års revy, uppträdanden, spex, sång och musik så det stod härliga till. Gissa vad jag var??

Förstås.... bagare;)

Lite återhämtning idag, sen kör vi igång med ny extremt spännande vecka, ujuj, boktryck....

KnasbollsHanna och hennes polare var visst också på partaj igår.
Kolla vad dom gjorde, haha!!! Såna skulle jag också vilja ha!
Men visst är det väl fränt - bara för nån dag sen hade ju jag såna smajlisar här på bloggen, utan att vi visste om varandra, lustigt värre!
Nu styr kosan tillbaka mot slätten, allt gott till er,
kramar 
Eva


Inga kommentarer: