torsdag 5 april 2012

Man skall aldrig ropa hej;))



Nej, det är verkligen ingen bra idé....
När jag trodde allt var klart med boken så var det liksom inte det.

Igår fann vi ett minilitet fel men som skulle göra ack så stor skillnad. 
Ujuj, bara att läsa ännu mer. Man blir lite halv knasig av det kan jag lova!
Nu är det i alla fall ivägsänt till tryckeriet och på tisdag finns ingen återvändo. Kan lova att jag kommer att sitta i helgen och lusläsa upp och ner hundra gånger.... jaja, så kan det vara!

Snacka om att ha "värkt fram en bok". Inte i negativ mening, absolut inte - men det handlar faktiskt om många turer fram och tillbaka!

Som till exempel det ni ser ovan.
Vi som jobbat med boken hade tillsammans enats om att bilden som är med i detta nummer av Lantliv var den som skulle vara omslaget. 

Trots att det var syrénbilden med händerna som röstades fram på fb. Många funderingar har det varit fram och tillbaka kan jag lova!!! Till slut bestämdes dock den rosa/turkosa framsidan. 

Så när vi denna vecka skulle bestämma pärmfärg visar det sig att inget matchar det vi önskade.
Iså fall var vi tvungna att ändra kvalité på ryggen.

Det ville vi inte - vi vill ha den linnepärmen Magdalena och jag pratat om hela tiden.

Vad gör vi då??

Jo, självklart ändrar vi tillbaka omslaget till syrénbilden. 

Så nu är det som dom allra flesta röstade;)
Säkerligen någon mening med det, tror förstås jag som är så skrockfull....

Kommer ju att vara lagom knäppt att göra reklam för boken i nästa Lantliv igen och då ha syrénbilden med, haha! 

Nu tar vi snart helg här - ja, i alla fall en dag. På lördag har vi öppet som vanligt 10-15 igen. 

Och då har vi ett litet påskerbjudande till alla våra kunder.

Önskar er en riktigt skön skärtorsdag,
kramar Eva

Inga kommentarer: