tisdag 11 december 2012

DAGEN IDAG

Älskar den här bilden!

Var i stan strax efter 08.00 på ansiktsbehandling.

Direkt därifrån och tränade. 
Dunder ont i min nacke så jag måste göra nåt åt det;)

Därefter en MEGA handling på Willys.
Allt fanns inte där så jag måste även åka till GRÖNSAKSGROSSISTEN.

Därifrån på två (!) olika färgaffärer.

Hann även in på Lauritz och lägga ett bud. (Gäller att ta alla tillfällen;))
Kul för oss som har Lauritz i stan:))

Hemma redan strax efter kl 13.
Kändes som en del uträttats....

Har packat upp allt nu - VILKEN TID DET TAR!!!!

Tack o lov var både skafferi och kyl nystädat så det gick hyfsat.
Jag tillhör den skaran som helst skulle vilja shoppa på nätet och få allt hemkört. 
Gjorde det för 9 år sen när det började men dom la ner illa kvickt och sen var det ingen som körde till oss i obygden..... 

Nu är här FULLT av ingredienser till fotningen i morgon.
Adam kommer hem snart och då skall vi sätta igång och förbereda så mycket som det bara går. 
Tycker nog han är kanonskoj.....
Han började 06.00 i morse - dom hade tagit åt sig att ha drygt hundra pers på frukost. Mysigt! 
Men jag undrar just hur mysigt han tycker det är att plocka fram grytorna igen??

Sen fotar vi snabbt snabbt snabbt i morrn, inte många timmar ljuset är med oss.....

Skall fota lite jul från Smultris också. 
Bland annat en julbäddning som är såååå fin. 
Måste komma ihåg att visa er.

Nu skall jag förbereda världens godaste hårbröd.

Ajöss från bak & mathuset

Inga kommentarer: