onsdag 12 december 2012

FIRANDE IDAG



HellenPellen har fyllt år.
Alldeles i dagarna.
Dax att fira blev det då. 
Och fira, det kan vi, vill jag lova;))


Camilla gjorde sin himla goda saffran och vitchokladmoussen.
Och inte nog med det - Helena hade med sig
TÅRTA 
också. Själv tog jag tre (!!!!) bitar.
Yammi kan ni tro......


Fler väskbilder.
Den här såg ni ju förra veckan.


Här har vi en till i äkta skinn.


Montazamiinspirerad;))


Coola detaljer.



URSNYGGA lampor! 


En av Camilla pimpad ljusstake - fat - ja, vad du vill.


En bild som ser rätt trist ut - sorry - men stjärnan är dock en riktig goding;)
Kanske hade vi slut på saker i butiken den dagen eftersom det var så tomt, hehe.....


Men då kom det allt en liten Mailegnisse inridandes.


Här har visst trähästen sparkat av sin ryttare....
Nya är dom hur som helst våra fina hästar.


Inte vet jag men det känns som att den här skylten skulle många av våra besökare kunna ha hängandes hemma. 
Jag har en nära vän som säkerligen kunna sätta upp den snart också;))
Kul värre!


En söt liten knopp kan ju vara nåt att spoila ett barnbarn med;)
Om det är en tjej förstås - neeeej vad dum jag är. 
Nu finns det väl inga honor eller hanar - det är väl helt enkelt en 
HEN 
som skulle kunna ha en sån här knopp. 
Oj vad konstig den diskussionen är. 
Känner mig ganska gammalmodig där. 
Tjejer är tjejer och killar killar för mig. 
Mina killar har klätt ut sig i klänningar, halsband, örhängen och sminkat sig. 
Tjejerna har lekt med bilar.
Men dom är verkligen inga HENS.
Jag vet nog vad jag har fött;))

I morgon fortsätter fotningen - i några timmar sen är det nog för denna gången.
Men nu är vi verkligen en låååång bit på väg.
Kul som bara den. 
Nu är jag sugen på att börja skriva.
I min skrivarlya i Vence.
Men det slutar väl att jag sitter i fåtöljen i köket och skriver.
Som alltid.

I morgon eldar vi på som bara den - välkomna att shoppa julklappar mellan 10-18 igen.
Natti natti!
Eva

Inga kommentarer: