måndag 17 december 2012


Jag ÄLSKAR Jamie Oliver!!!!


Han är väl bara världens goaste:)

Såg hans Julprogram igår på 5:an. Tror dom var inspelade i fjol. 

Har inte sett just nåt på tv på flera år känns det som. 
Inte sett honom på läääänge.
Och Gud som jag älskar att titta på hans program!!!

Ingen nyhet att matprogram toppar min lista. Alltså jag tror jag skulle kunna sitta hur länge som helst och kolla sånt. Så himla kul! 
Har ni inte sett hans julprogram - googla fram.
Lovely!


Innan Jaime var det Ernsts Jul.

Och även där var man ju en loooser. Hade inte koll på vilket 

GRYMT HUS

han gjorde ordning på i somras.
Men hjälp!!!! Jag satt och "ååååhhade" hela programmet. 
Vilka dörrar - vilka väggar - vilka fönster.......

Alltså jisses - finns sånt där på riktigt!?? 
Sånt hus vill jag ha!

Puss på er

Inga kommentarer: