torsdag 27 december 2012

 Go kväller i stugorna!



Titta så fin snölykta några besökares barn gjorde igår. 
Vet att pappan hjälpte till en hel del;))

Tänk så fint snölyktor gnistrar och lyser i mörkret.
Idag är den borttinad.....

  
Idag har vi fixat och trixat i butiken.


Sååå skönt att få undan lite jul. 
Vi har komprimerat den till två rum nu.
Härliga handdukar från Lene Bjerre som jag tycker är så fräscha.


I fönstret har det kommit in svart/vitt nu.
Snyggt tycker vi!


Här är den italienska keramiken som inte är helt gratis.
Men helt vansinnigt vacker!!!!


Riktigt snyggt blev det!
Jag tog mig faktiskt tid att fixa en del därute själv. 
Det konstiga med att ha inredningsbutik är att man själv ofta inte hinner greja så mycket.
Det är självklart det som är det absolut roligaste.
Pappersarbetet blev förstås lidande då.....
Jaja, det är en dag i morgon också;)

Nu är stugan tom här.
Tom tom - väldigt tom.
Bara jag och tre grabbar. 
Men, men det får man väl säga är gott nog, hehe....

På lördag friends, då tänker vi bjuda på snittar och bubbel igen.
Eller kanske mulled wine.
Mums vad jag gillar det. 
Vi får väl se - ta bussen hit vettja och bubbla på med oss;)

Dagens sista öppna dag - det måste firas kungligt med alla er som gillar firande!

Tjingeling så länge,
kramis
Eva

Inga kommentarer: