söndag 30 december 2012


HELG:)

En MYCKET händelserik sådan har jag framför mig.

Med bland annat bastubad.
Som jag ÄLSKAR!!!!!!!!

Hoppas att jag slipper basta häcken av alla - kul om dom orkar lite;)
Bastubad med rullning i snön - om den inte försvunnit vill säga....

Har precis slutfört pappersarbete som tagit hela förmiddagen.
Skönt att det är klart nu. 
Saknas bara några timmars jobb på nyårsdagen också.
Jepp, that´s life.

Sen tänker jag minsann sätta mig och lista och planera 2013. 
Är ju en del som kommer att hända då. 
Planera upp så det funkar och hinns med:)

Förlängde Frankrikeresan Lars och jag gör i april med några dagar för fotning också. 
Nytt kapitel därifrån i nya boken förstås;)

Nyår - ledighet, fint och skönt.

Det kommer att vara härligt i vänners trevliga sällskap.
Dock har livet fått en liten annan innebörd för mig. 
En person som stått mig mycket mycket nära under några år har hastigt försvunnit från jordelivet. 

Fy vad konstigt det känns. 
Fruktansvärt konstigt!
Ingen alls har fått mig att skratta som hon - så fort vi träffades skrattade vi. 

Nyår och tjossan hejsan - ja, det måste ju gå det med.
Om än med en ny konstig tomhet i kroppen.

Inga kommentarer: