onsdag 26 december 2012


GRATTIS MALIN AHL!


Du vann presentkortsutlottningen på facebook:)

Hoppas du skall hitta nåt passande!

Nu har vi stängt för dagen. 
Strax kommer lite släkt hit och då blir det julklappsrace. 
Sååå kul!

Få se om man får nåt eller om man kammar noll.....
Sista dagen med alla barnen hemma. 

Sen börjar lite annorlunda tider.
Hanna drar tillbaka till Nice och bara två veckor senare åker Stina till Seattle. 

Undra just hur den här mamman kommer att ta det. 

Jag gör som i julsången:

"Jag bara förbereder mig, reder mig reder mig.
Jag bara förbereder mig - reder mig".

Sen hur det går - ja kära ni - det får vi verkligen se det. 
Jag får en klump i halsen varje gång jag tänker på det:(

Men det skall jag inte tänka på nu!

Nu är det härliga juletider.
Kramelikram på er!

Inga kommentarer: