fredag 27 september 2013

God morgon:)


I Say, 599:-

I morse var det läge att gå upp med tuppen igen. 
Det blir en lååång arbetsdag idag. 
Mängder av pappersjobb sen en helandes massa bakning på det.
BagarStina var sjuk igår så då kom det bakning på min lott också.....

Både i onsdags och i torsdags kom det precis några timmar innan stängning in tjejer och köpte denna tröja. Tänkte att det kunde vara läge att visa upp den då. 
Jag sitter inne och gör det jag trodde redan var klart.
Kollar igenom boken EN GÅNG TILL!!! Eller hur, det låter lite konstigt men likväl är det sant. 
Så bara det är gjort springer jag ut och kollar priset på tröjan:)



Rolig bak med knytningen.
Sen är det lite glitter i den, vilket faktiskt inte syns så bra på bild. Men klicka den stor så syns det bättre.
Det gör att den verkligen är en extra "fintröja" om ni förstår.

Då läser jag några timmar då och återkommer snart;)
Hej på ett tag.

Inga kommentarer: