måndag 9 september 2013

Semester...

Ja det är det verkligen. Även om jag jobbar en del så är det ändå kraftsamlande:) sååå mycket vi gjort, kära nån. Och i morgon är det redan dax för far & son att bege sig hemåt. Fort går det!
I lördags fyllde jag år. Vilken bra födelsedag att vara nästan hela familjen:)

Eftersom Adam kom i fredags bor vi fem pers på 30 kvm så jag dammsuger tre ggr/dag. Precis när jag skulle till att torka golvet i lördagsmorse kmr mina trevliga barn i slänger en liter confetti över mig, najs. Not. 

Vi åt baklängesmiddag o började m bakverken. Sanslöst gott. 

Fick en grymt kul present som jag måste visa er sen när jag har bild. 

Nu har jag ju vara uppkoppling på tel men jag är glad för det;)

Just nu sover alla. Igår natt åkte vi ju bil så det är mycket minus på sömn. Och i natt åt vi hos Adam till efter midnatt. Han har lyckats byta morgonpasset så vi får träffa honom ytterligare några timmar. 

BLÄ blä o alla blä som finns för att lämna honom sen. 

Nu skall jag jobba bok tills dom vaknar. Sen kollar vi upp Lyon:)
Kram på er.

Inga kommentarer: