måndag 2 september 2013

Vad gör du idag?





Jag laddar för 

SEMESTER i min favoritby wihooooo!!!!!

Ja, jag skall i alla fall ha miljöombyte. 
Har deadline på all boktext nästa måndag så jag gissar att det blir lite sånt jobb också. Eller mycket.

Annars är Lina och jag helt färdiga med första bildgallringen vilket var ett megajobb så det känns verkligen SKÖNT!

Sen är hotel boket till bokmässan och det känns verkligen också hur kul som helst. 

Just nu pratar jag med Miljögården och dom kollar när dom kan sända de nya borden vi beställt. 

Verkligen kul när det blir ännu mer nytt för oss;)

HÄR kan du följa @miljogarden_ på instagram. 

Bara för att jag åker bort stannar ju liksom inte livet här på Smultris. 
Långt ifrån till och med. 

Vic kommer på onsdag och kör klädonsdag och dom fotar en massa nytt till fliken 

I Klädrummet. 
Äntligen uppdatering alltså;)

Jag är så glad att ni kollar in blogg, fejja & instagram, det visar verkligen att allt vi lägger ut och visar läses och tittas på. Och jag vet att ni gillar att se kläder så det kommer mängder, promise!

Här i huset blir det full rulle när vi är borta också. 

Vi har ett par som vill ha lite miljöombyte så då skall dom andas lantluft härute och förstås passa lillingen Molly :)


Nästa gång vi ses är det kanske från La France.
Au Revoir!

Inga kommentarer: