måndag 16 september 2013

Just nu......



Sitter jag på en restaurang som har kanonbra internet, dricker en capuccino och pratar med Lina. 
Hon och sonen Eje är hos Formgivare Helena och finslipar boken.
SPÄNNANDE NU!!!!!!!
Tekniken är makalös för vi alla kan jobba tillsammans trots alla mil emellan. 
Snart skall jag träffa dottern till dom som äger huset vi fotade i förra Smultrisboken. 
Äntligen skall jag få ge dom en bok:)


I morrn bär det av hemåt.
Lämna alla dessa makalöst fina hus och detta fantastiska väder och ljus.
Jag älskar ju mitt hem och allt med det så jag får väl bara vara tacksam att ha ett till ställe på jorden att älska. Svårt att låta bli att tycka om detta plejs.


Måste bara se till att inte sakna det när jag inte är här. 
MÅSTE se till att mäkta med mörkret och det vidriga vädret som väntas i Svedala dom närmaste månaderna. MÅSTE göra det. 
Jag är ju en ljusälskare så det är verkligen inte lätt men jag skall göra det bästa.
För min egen skull;)
Nu skall det blir grymt spännande att träffa "husetsdotter".
Hon är min namne; Eva)
Ciao för nu.
Kram kram

Inga kommentarer: