fredag 13 september 2013

Höstkul

JIPPI Per Morberg till Örebro:))))


Jag tillhör skaran som verkligen gillar den starka personligheten som Mr Morberg har. 
Skall genast boka biljetter hos Medborgarskolan som har ett evenemang med honom i samarbete med Lindhska bokhandeln där hans nya bok säljs.

26 november beger jag mig till Ritz och ser framemot en trevlig kväll. 

Jag har länkat så här kan du läsa mer om PER.


Ett annat evenemang jag faktiskt bokar in är Björn Ranelid.
Samma ställe men 29 oktober.
Kul med lite inbokade grejer i höst:)
Här kan du läsa om när BJÖRN kommer. 

Såg de här roliga sakerna på medborgarskolans hemsida igår.

Vet ju att hösten är lång och mörk så det är kul att ha lite inbokat.
Mörkt är det minsta man kan säga om nuet för Hanna och mig. 
Nyss hemkomna från en springtur i San Remo.
Helt fantastiskt mysigt på morgonkvisten. 

Efteråt badade jag i havet med joggingkläderna på. 
Jag är en badare av rang. 
Bodde jag vid havet skulle jag nog vara en sån vinterbadare.
Nu passar jag bara på så ofta jag kan. 
Lovely!
Fortfarande 30 grader här så man undrar vad man skall ha på sig för att inte svettas ihjäl... höhö!
Kram friends:)