måndag 30 september 2013

GULD



Ja det är faktiskt nästan så. 
ÄLSKAR dessa små godingar så det är inte riktigt klokt. 
En jättepåse fick jag i lördags. RENSADE och klara. Det är liksom inte riktigt klokt....
Nästan inte sant. Men det är det för jag har redan smakat. 
Gudomligt - men det vet ni ju redan;)


I år hade jag fått en endaste liten puttepåse.
Den gjorde jag slut på i tisdags när mina kära arbetskamrater kom och firade mig. 
Hade köpt goda krustader i Frankrike så jag gjorde en gräddig stuvning och gratinerade m västerbottenost. 


Så avnjöt vi dom med hemodlade körsbärstomater.
Behöver väl inte säga att hemodlat och mat plockad i skogen är liksom himmelriket. 
Snacka om SLOWFOOD. 
Yummi. 
En lite annorlunda dag blev det idag. 
Därför blev det lite tyst härinne. 
Men det skall vi råda bot på i morrn. 
En massa nya kläder har kommit idag så det blir att ta fram kameran igen också.


Känner ni för utflykt så vet ni att vi har våra 
HÖSTDAGAR med början av torsdag denna vecka.
TORSDAG - SÖNDAG.

Allt gott - kram och godnatt.

Inga kommentarer: