tisdag 13 oktober 2009


Gokväll eller gonatt eller vad säger man??


Har precis lagt min polare, skurborsten, åt sidan och lassat upp mat åt sonen som kom från sin träning nu(!!!).


Galna tider kan man tycka.

Nu tänker jag strax anse att denna dag är till ända. Måste bara först delge ett litet tips. Kom in på Sanna Lundells blogg av en ren händelse. Kul! Hon skriver härligt om livet med sina tre småttingar och händelserika dagar. Jag som är stor fan av hennes far tycker att det är fantastiskt kul att se att denne man fått en dotter som tycks vara en mycket sympatisk och "normal" person.




Jag nördade in mig på Mr Lundell i sen tonår. Och blev fast. Har läst det mesta han skrivit. Och lyssnat på det mesta han gjort också förstås. Sett honom live otaliga gånger.




En av de allra bästa konserterna var här i Örebro på Vinterstadion, alltså inomhus konsert. Jag gillar verkligen inte att gå på konsert i Örebro (förlååt min kära stad!!) det är alldeles för stelt och korrekt. Men attans, Lundell fick till en magisk kväll den gången.




Måste bara berätta en till lustig Lundellgrej.

Killen jag var ihop med som nördade in mig på Mr L han var verkligen ett riktigt Lundell fan. Han hade en syrra. Eva.

Hon blev sedemera ihop med herr Lundell.


Udda va!??

Egentligen kanske det inte är så udda, det är väl några som passerat revy...


Det hela betyder i alla fall att Ulf Lundell och jag har kunnat få samma svärföräldrar, haha!!

Intressanta släktträffar det hade blivit...

Nu ska jag kolla in hans dotters blogg,

kram och natti!

Eva

2 kommentarer:

Magnus J sa...

Ulf Lundell har alltså varit tillsammans med en kvinna som heter Eva.
Och till saken hör att också Du heter Eva!? Förvirrande det där. Red ut det där så är du snäll

Viveka i Bläckhornet sa...

Tänk vad världen kan vara liten ibland. skaer och ting liksom flyter ihop till slut. Kunde ju ha blivit grym upplevelse isåfall.

Kram Viveka