måndag 5 oktober 2009

Hallå där!


Allt väl här trots gårdagens alla kanelbullar... Mumsfillibabba vad gott det är!!!

Här är Hanna i ny utstyrsel. Koftan är från Molly och kostar 1 495:-.
Den är så fin med volangkanten fram.
Långa, sköna varma ärmar!




Önskemål på att se sjalen bättre som jag hade på mig förra veckan har kommit.

Så, nu ser ni det fina mönstret riktigt...

och kanten på koftan... Vi ska bli bättre på att fota så ni ser detaljerna.

Borde ju jag tänka på som är detaljfixerad!

Nya ljuslyktor som är så jätte söta när ljuset lyser i hjärtat. Finare med ett blockljus i förstås... vi hade slut på alla och då tager man vad man haver... bara det blir ljus, eller hur!?

Den här hyllan önskar jag verkligen att vi får plats med i Smultrongårdens kök. Så jättefin den är!

Självklart för små fack för mjöl o socker för oss, men strössel i olika format vore ju guldsnyggt, eller hur!??

JULAFTON I MORRON:))))

Jag fick precis lev.besked på att festkollektionen från Container kommer i morgon. Plus en stor lev. från vår sjalleverantör. Kul som bara den kan ni tro!!

Sen står jag i valet o kvalet över en sak.

Ska fota o visa er i morgon. Få se vad ni tycker...

Ännu en sak ska jag lova: vi ska fota med Hannas suveräna kamera i fortsättningen. Min är bara 1 år men får tyvärr gå i förtidspension, skrutt var det med det!

Njut nu av denna perfekta höstdag - bättre än så här kan i alla fall inte jag önska mig.

Soliga höstkramar till ER ALLA

Eva

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad mycket fint..och den sjalen..mummss säger jag vad fin !!
Så spännande att få se mera kläder o sjalar sen..
Jaa, det blev några kanel bullar igår, min gulliga granne kom över med en hel påse..jag tänkte nästan äta upp alla själv o inte säga nåt till de övriga i familjen..men, jag delade med mig..
Kraaam Anette

Kallholmen sa...

Sjalen var ju som en dröm och roligt att se alla nya bilder på bloggen...har man "vilat" från internet en pytteliten helg känns det som man missat massor!
Vi har en kund som sett en av våra sängar hos dig som ringt och frågat lite om krönen...du vet ju att vi fått in dem nu och vi hänvisade henne tillbaka till dig!
kram caro

Anonym sa...

Hej Eva!

KOmmer Du att lägga ut bilder på Container kläderna så att man kan se som Molly bilderna?
Det får nog bli ett besök hos er snart!

Må gott!

MAria i Borlänge