söndag 11 oktober 2009

Min helg:

Fick jag anledning att använda nya kappan...

Tidig lördag morgon: Upp och baka till mitt arbete

Plockat ihop och gjort allt färdigt i butiken kl 16.00

Haft full rulle i butiken och samtidigt roddat för grävaren som skulle komma och börja med grävarbetena. Vårt kära vinteräppelträd togs ned samt stora grenar från kastanjen:(((

Kl 17.00 åkte L och jag upp till Stockholm för att se Fleetwood Mac. Kl 19.30...

Hämtar nyckel och lämnar av sängkläder i lägenheten vi ska sova i, 19.20

Ringer taxi. (Minns ej när jag sist åkte taxi - förresten, har jag gjort det i detta livet??!)

Detta mirakelfordon tar oss till Globen så vi är där 19.30 - sharp!

"Kvällsmat" på pizzahut 23.30

Åter i Örebro söndagmorgon 11.00.

GRÄVNING MED STÖRSTA GGGGG!

Häftigt! Superhäftigt!!!

I och med detta blev det en heldag i trädgården. Skapligt att ta reda på...

Jag har bildbevis, visar i morgon.

Hinner inte fixa in bilderna nu.

Ska vara i Linköping tidigt måndag förmiddag.

Det är inte Cloetta som är målet för dagen - även om det vore likt mig, haha!

Time to sleep!

Nu väntar snart en ny spännande vecka...

Kramkram

Eva

3 kommentarer:

annika sa...

Vilket tempo! Jag tycker att jag har mycket på gång ibland men du/ni slår alla rekord. Var får du all energi ifrån? Sååå nu är det igång-bygget. Härligt!
Kram annika

LantlivsAnette sa...

Men jisses vad du har hunnit med mycket !!!
Och vilken fin kappa du hade på dig, ohhhhh...
Kraaam Anette
P.s Jag mailar dig under dagen !!!

Norregård sa...

Du verkar njuta av livet!! Vad kul att höra. Fin var Du också!
Kram Malin