onsdag 14 oktober 2009

Kära Läsare!




Det är verkligen riktigt konstigt att skriva rätt ut i etern och inte ha en aning om vem som tar emot budskapet! Gissa om det skulle vara roligt att veta vilka ni är!!! Åtskilliga tusentals klickar på den här sidan och läser varje dag, vecka efter vecka. På nåt sätt skulle det vara kul att göra lite efterforskning. Jag tycker inte vi har en blogg med en speciell inriktning. Skulle vara kul att veta vad som tilltalar dig som läser, berätta gärna!

Idag sprack min teori om vem som läser.

"Magnus J" har kommenterat. Hmm, jag trodde endast denna blogg var enkönad...

Enbart positivt om så inte är fallet!!

Hur som helst Magnus, du fick inte ihop oss två Evor i förra inlägget...

Här kommer förklaring:

Jag heter Eva, min dåvarande svägerska likaså.

Och det var inte jag som var flickvän till Lundell.

Då var det klart.


Hur som haver, det är i alla fall FANTASTISKT trevligt att ni tittar till oss, vi är jätte glada för det! Det blir ju ett sätt för oss att nå ut till er kunder som inte bor så nära. Till exempel hade du, Anita från Norge läst om oss och kom förbi vid Sverigebesöket. Två gånger på en helg till och med. Sånt är urkul må ni tro!!

Vad jag i alla fall har förstått är att ni som läser vill se grejer från butiken. Och jag tycker nog att vi blivit bättre på att visa, eller hur!??

Här är nu äntligen en av finklänningarna från Container. Personligen är det en favorit!

Jag gillar när man har finkläder men kan matcha det med jeans. Man blir absolut inte uppklädd då. Känns mycket bättre.

Den här klänningen kan du dock få till en riktig, riktig festblåsa.

Använd svarta strumpbyxor o en snygg pumps. Urläckert!

Finns en bolero i halvtgenomskinlig brun till. Riktigt fint.

Även bruna och turkosa leggings med knappar nertill. Häftigt!

Vet ni vad, tjejen som var sugen på sängarna jag skrev om tidigare köpte dom. Hennes man gav godkänt och då var det klart! Jag var lite osäker men jag sa till henne att hon var den bästa att sälja dom till. Jag tror att hon gillar dom lika mycket som jag gjorde!

Låter det dumt?? Kanske, men sånt jag köper betyder nåt för mig så det är klart det känns när man gör sig av med det. Nu blev det i alla fall jätte bra på övervåningen så allt blev till det bästa. Och, jag har ett sminkbord kvar!!!

Jag ska snart berätta vad vi ska använda det till.

Nu målar jag för fulla muggar. Vi har sålt lite mer möbler så det måste fyllas på och sen i fredags har min pensel gått varm, tyckte till och med att det rök om den nyss...

Kul, kul med en massa nytt!!!

Ha det gott ni alla,

Kramar från oss Smultrisar

8 kommentarer:

Ingrid sa...

Gillar Mollyinläggen bäst, det är alltid roligt att läsa vad ni fått hem i övrigt så klart.

~Ingrid

Norregård sa...

Hej!
Jag tycker att Ni är jättebra på att visa vad Ni har i butiken!! Det är kul att läsa om Er för jag skulle som sagt vilja ha en egen butik här på Gården. Jag tycker du är sååå fin i klänningen! Om Du är nyfiken på mig kan Du titta in på min lilla blogg. Jag nådde 1000 besökare i går och har en liten utlottning!! Du är välkommen att vara med om du vill!!
Kram Malin

annika sa...

Hej!
Jag gillar att se vad du får in i butiken och så tycker jag om att läsa om hur det ska bli på Smultrongården och lite om livet så där bara rakt upp och ner. Klänningen är så läcker!
Kram annika

Anonym sa...

Hej!
Jag är inne hör och hälsar på några gånger i veckan. Gillar blandningen som finns här, Vackra saker, kläder och allt annat som bjuds.
Vill även tacka för Er fina service, och för det underbart söta paketet som låg i min brevlåda idag. Blev så nöjd!
TACK! <3
Kram Anna S

Lillan sa...

Jag är en i mängden!
Ser att du har börjat med märket Container, det blir nog en tur snart:)
hälsar Caroline

LantlivsAnette sa...

Ohhhh vad fin du är, vilka snygga kläder alltså !
Ha en fin dag
Kraaam Anette

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Just upptäckt din blogg och shop. Lägger in er i min blogglista. Hoppas att jag fick det;.)))
Carin i norr

Unknown sa...

Hej!
Kul att få hänga med och läsa om vad som händer hos er både vad gäller det ni får in till butiken och livet i största allmänhet. Gillar kvinnligt företagande och har en dröm om att själv starta eget. Söker min "nisch".
Det är verkligen myyysigt att komma till Smultrongården och frossa i allt vackert och fika något smarrigt som bjuds av den otroligt trevliga personalen. Ni har en suverän service!

Varma hösthälsningar från en Smultrondiggare! /Lena L