torsdag 8 oktober 2009

Nu är jag redo att ta ett skutt ut i det okända...



...tillsammans med min lilla Hanna och dom övriga i familjen ska vi nog ro det här i land.
Har bestämt att det inte finns någon deadline för slutdatum på bygget. Det känns så himla skönt!
Nu vet vi att det är på gång och då får det ta den tid det tar.
Känns bara så skönt att det hela är på gång nu, då kan vi stå ut med att frysa lite till.
Vi vet att bättre tider kommer. Då står man ut med mycket.
Jag ser framemot en invigning under 2010 i alla fall!!
Igår fick vi nya stövlar igen. Lätt fodrade, sköna.
Urläcker ljus mullvadfärg. 1 850:-.
Fransarna går att knäppa bort.

Här har Hanna det nya Humanity armbandet på sig.

Vi är på gång att få information om de nya välgörenhetsområdena man vänder sig till.

Vi skriver och berättar så snart dom skickat oss all info.

För dom här extra långa banden tar vi 550:.

Tänk om det vore så att av allt man köper, går en viss summa till något riktigt bra projekt för att rädda vissa utsatta människor. Så är det nu inte.

Ett jätte stort TACK för alla oerhört uppmuntrande kommentarer.

Vad jätte gulliga ni är:)))

Jag känner ett stort stöd hos er.

Härligt vill jag verkligen säga.

Jag lovar att vi ska försöka skapa något riktigt mysigt för er som besöker oss att kunna hämta energi på. Jag har en bild hur det skulle vara, men det är lite för litet för det.

Jag skulle vilja att det var en eldstad i mitten o sköna stora öronlappsfåtöljer runt om i olika härliga tyger. Som man kunde sitta o läsa nån bok el tidning man lånar av oss o dricker varm choklad med vispgrädde.

Om drömmar kostade pengar skulle jag adrig ens haft råd att köpa ett äpple...

Kram & Natti alla snällisar därute!

4 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

En dröm är en dröm är en dröm....och dom är viktiga....

Sov gott!
Kram Annemari

LantlivsAnette sa...

Hallo !!
Vad bra att det känns bättre nu !! Det kommer att bli kanon...
Du, linnet Hanna har på sig, finns det i en 3:a ?
Kraaam Anette

LantlivsAnette sa...

Halloj igen..du, jag kan nog ha 4a på linnet, man ska ju ha det under koftor o annat, jag mailar dig..
Kraaam Anette

Norregård sa...

Ni visar såå fina kläder, stövlar som vanligt!! Var rädd om Dig!!
Kram Malin