lördag 24 oktober 2009

Idag har vi eldat för fullt ute på Smultrongården! Så mysig med brasor :) Grävmaskinen har som vanligt varit i full gång. Nu är det ledningar som läggs i marken och grus till grunden.. Arbetet är alltså in fuuuull gång!






Dagens outfit:





En helgfin klänning, 849 kr. Bandet går att knyta som jag gjort med en rosett fram eller ha det bak och då syns inget band fram.

Denna tallrikshylla har ni kanske skymta lite halvt på en annan bild men den är så fin och vi får så många förfrågningar på den så jag tänkte att det kanske är en bra idé och visa den i helbild!

Jätte fin tre-kruka som går bra att ha både inne och ute!

Nu ska jag äta lite glass med mormor och Fabian innan jag åker hem till mig. Dom har köpt Ben&Jerry's! Finns det någon godare glass?! Tror inte det, helt fantastikt god! Kramar!

3 kommentarer:

Lijna sa...

vad snyggt ni har det! Shabby chic-stilen funkar verkligen kanon hos er :D

Smultrongården sa...

vad roligt att du säger så, vi tycker det är JÄTTE svårt att fota i butiken... Ha en bra helg :)

Kristin sa...

Jättefin klänning! Har ni många att sälja...?