fredag 14 juni 2013

God morgon!
Det här är Vence, konstnärernas stad. Så här passar man ju in, hahaha!!
Även om man nu inte är konstnär tycker man att landskapet är som en tavla. Vackert så det finner i inga ord.
Ett par nya skor kanske? Nja, svindyra så jag hoppar. 
Det rustas för marknad på mitt lilla torg idag. 
Jag la undan den här söta. Sk kolla om jag kanske hittar en doftis istället:) 

Hörde att ett dunderlass m Please kom igår. Tjohoooo! Tur man har tumme m personalen för dom har lagt undan till mig;)

Ikväll kmr Stina t Stockholm. Puss på dig Stina!!!!! Ha en bra resa:)

Kram alla från ett supersoligt Vence. Springtur i solen nu, sen inomhus och receptarr t nya boken:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Thanks to my father who stated to me concerning
this web site, this website is in fact awesome.

Also visit my weblog: LG 42LS5600 ()