onsdag 26 juni 2013


Long time - no seen.....




Sådär ja, då har det hänt lite här i Smultronfamiljen igen. 

Igår åkte Fabian och jag på en liten tur. 
Har du instagram är det bara att kolla in där;))

Jag skall ta lite kort så får ni se här i morgon;)

Men hörrni - vet ni hur mycket härliga kläder vi fått in idag!!!!
Så sjukt mycket läckert!

Lika mycket läckert går på REA nu också.
Det är verkligen en fyndens tid;)

Nu skall jag kolla in min gamla chef, Sigge Anderssons son Melker, som är nån domare i Grillprogrammet som går just nu. Hör ni att han snackar lite Sandviksmål, haha - nja kanske inte, men jag som kommer därifrån hör det - åt samma håll som Mr Ledin som också flytt Viken för Hufvudstaden.

Kul program!

Hörrni - vi ses tomorrow om ni är lite fyndsugna.
Tjingeling så länge 

Inga kommentarer: