fredag 28 juni 2013

 Hej tjingeling:)


Allt väl?
Hoppas det. 
Här strålar solen utanför fönstret men jag sitter inne. 
Har man jobb så har man;)
Härligt hur som helst att kunna ta en paus och gå ut och hänga tvätten. 
Livskvalité!
Igår fick vi mumsa av våran goda Götlunda glass. 
Camilla köpte med hallon och jordgubbar och vips blev det glassfest.
Såååå gruvligt gott det är. 
Sånt kan man ju äta 24/7, går förstås inte.



De härliga rosa/turkosa servetterna får likasinnade kompisar.
Ljuvligt doftande pion i turkos skål.
Sommaren med alla dess färger - say no more - man svimmar nästan av lycka. 



I söndags var vi till min bror & hans familj. Det passar bättre att vi är där med deras barn så min mamma firade sin födelsedag där. 
Brorsan är fd kock. Han & frun är rätt grymma på matlagning om man säger så. 
Typ rullar gör man därifrån.
Kul tycker jag:)

Brorsan jobbade i sin ungdom på RULES , Londons äldsta restaurang. Där gick bla Madonna & Prins Charles bakvägen upp genom köket för att slippa gå in vanliga vägen. Utan livvakter. Coolt. Tur det var snälla människor i köket;)


Käre mor hade gjort mjölkchoklad pannacotta med mintcrisp. 
Heeelt lovely. 
Bildbevis kommer. 
Sen tog jag en tur till Gästrikland i tisdags också. 
Försöker få bildbevis där också men det är inte så lätt....

I morgon startar vår klädrea "på riktigt".
MÄNGDER av fynd kan du göra. 
Verkligen. 

Ni som läser här samt på fb och instagram får komma redan från kl 8.30 med lite extra erbjudanden;)

Ut och leta smultron nu och plocka alla fina blommor som finns. 
Kram vänner!

Inga kommentarer: