lördag 15 juni 2013

Status från bergsbyn:

Sur Eva.
Stiger upp kl 06.30 när jag egentligen får sova hur länge jag vill. Tänker jobba och beh internet.

Går ut t närliggande restaurangen där datorn i söndags kopplade upp sig själv. Vad händer, självklart ingenting.... Grrrr vad galen man kan bli! Nu har jag best internet. Ja det skulle ta drygt fyra år. Bästa hälften har ju vägrat, han är rädd att jag ska jobba hela tiden här åxå. Men det kommer inte hända. 

Uppkoppling två ggr / d skall jag kosta på mig. Ska bli så skönt!!! Slipper jag springa ut i byn i ottan o leta nätverk. Något stressande. Men förstås hade jag ingen upplåst telefon, så nu har jag simkort m franskt nr men ingen användbar telefon. It's a jungle outthere, haha!

Den här efterrätten vänner, den var magisk! Färsk lättkokt persika, hemgjord vaniljglass samt färsk jordgubbsås. Inga artificiella smaker här inte. Bland det godaste jag ätit till och med:)

Tiramusuklubben har bara för många möten här så nu blir det skogen o löprunda igen;)

Smultris har öppet 10-15 idag. Vet att d är laddat till bredden m allt:)

Kram från mig utan internet på datorn men som blivit osur:)


Inga kommentarer: