fredag 28 juni 2013

Ny Familjemedlem




Den här lille kattflickan har flyttat in till oss. 

Det var henne Fabian och jag köpte i Järbo i tisdags. 
Verkligen ett impulsköp om man säger så.
Vi såg hennes bror på bild på fb i söndags - det var min kompis Lenas son som köpt honom. 
Och redan på tisdagen flyttade alltså systern in hos oss. 
Det gick vääääldigt fort. 
Jag tyckte det var lika bra. Det verkade inte som att vi skulle ha nån ny katt efter Maja. 
Familjen tyckte att jag skulle leta på en men det har liksom inte gått. 
Svårt för någon att fylla Majas tomrum.
Men nu fick det bära eller brista, tog jag inte den här chansen skulle det väl aldrig bli av kändes det som. Och hon är ju faktiskt lite lik våran älskade Maja. 

Dock har vi inget namn på henne. 
Men vi kallar henne Molly.
Jag tycker lite att det är kanske mer ett hundnamn, vet inte. Det var jag som kom på Molly men ändå är jag inte helt säker. Jag älskar Odd Molly så egentligen tycker jag att det passar rätt bra;)

Våran pappa Lars visste inget när vi åkte iväg kl 16 och redan 21.30 var vi tillbaka. 
Blixtvisit kan man säga.

Vi skypade med Adam direkt vi kom hem. 


Han bara stirrade på katten och fattade ingenting.
Tyckte nog att det var riktigt kul.



Hanna blev också minst sagt förvånad!

Vi höll bara upp katten så dom fick upptäcka henne själva.
Så himla skoj det var!!!

Ja, så nu är vi med katt igen - 

SKÖNT

Vi har verkligen saknat det.

Ni som har instagram har ju förvisso redan vetat om det;))
Ha en skön kväll i solskenet.





2 kommentarer:

Amsi sa...

Det går ju inte att leva utan katt ;)) jag har sex stycken ;)

Anonym sa...

Ja, känns det rätt är det bara att slå till!