fredag 27 augusti 2010



Continental Knit Dress.... 468



Blogger hakar sig - får inte in bilden på den fina klännningen



Om jag förstår saken rätt nu så ligger den i någon av de 10 (!!!) kartonger som kommit från Molly prick nu. Lovely! Önskar att jag hade tid att rusa ut direkt och packa upp allt men det går minsann inte.

En annan goding som jag tror ligger därute och väntar

Dåligt med uppdatering från min sida på slutet, ledsen för det.

Här blir vi fullständigt ÖVERÖSTA med nya saker, kläder och tack & lov också besökare;)

Hur kul som helst, men det ger liten tid till bloggande.

En hel del förberedande inför pajdagen i morgon också.

Och enligt min statistik så borde det inte regna 7 dagar på raken, eller??

Faktum är att jag tror på uppehåll, liiiite varmare och en liten SOLGLIMT i morgon.

Enligt min statistik.... vet dock inte om den är helt tillförlitlig....

Hur som helst kommer det att vara en fullsmockad butik. Både av nya inredningsprylar och kläder som möter er som tänkt er hit i morgon.

Och sist men inte mins; Sandra & Adams läckerhet kommer att läska oss, MUMS!

Ha en skön avslutning på veckan ni alla,

Kram på er

Eva

2 kommentarer:

Cecilia Karlsson sa...

Hej fru Smultrongård ;-)
Jag håller tummarna för uppehåll imorgon. Såg på vädret att det inte ska regna över Dylta.
Själv blir det Nora marken för hela slanten plus uppvaktning för min systers son på söndag så jag hoppas regnet även håller sig borta från Nora.
Jag har tyvärr inte varit hos er på hela sommaren så nu dyker jag snart upp och kollar in alla nyheter. (Nu får ni i och för sig in nyheter hela tiden men men)
Hoppas det blir full rulle hos er imorgon med alla smarriga pajer.
Kram Cilla

Photo by Maria sa...

Wow vilken snyg klänning.. Den hade jag velat ha, men skall snällt vänta att inhandla tills alla kilona är borta här :-) Men jäkligt snygg var den..

Kram Mia