torsdag 12 augusti 2010

Många mail om Cream....




Yes, vi har fått oerhört mycket kläder.

Dock har vi inte någon möjlighet att lägga upp allt så snabbt man kunde önska. På söndag fCentrerainns allt inne i nätshopen så då är det bara att shoppa loss för er som bor en bit ifrån.

Ni som bor lite närmare får ta en tur och klämma och känna på grejerna. Jag hade HOPPATS på att kunna haft träskostövlarna - mocca med HÖÖGA skaft (som jag visade bild på förra veckan) redan den här veckan, men det ville sig inte. Hade varit schysst till alla snygga höstkläder;)








Kul att hösten innebär nytt snyggt mode med stövlar (som jag älskar!!) och härligt mustiga färger. Och tack o lov kommer julen sen. Tur att vi har det - annars skulle jag nog inte palla att sommaren snart är slut... men som sagt - innan dess väntar en kavalkad av FÄRGPRAKT!!
Härliga härliga höst.
Idag skymtar solen bakom lite dis så då får det bli en
HÖSTKRAM från mig;)

2 kommentarer:

Steekjes en Stygn sa...

Hittade till dig via Mitt hus i Provence.
Snygga kläder du visar. Får kolla lite mer sedan.Behöver en del till hösten(tror jag).
Ha det bra.
Anje

Efwa sa...

Ååh vad jag längtar till min blus kommer in. Det blir nog alldeles lagom till jag kommer till Sverige nästa gång. Min första alldeles egna Molly-blus!!