fredag 13 augusti 2010

Inköpsresa

Nu är Helena och jag på väg upp till Formexmässan. Kul som 17:))

Jag var tvungen att lämna dom i sticket igår - kändes VERKLIGEN inte bra men det var ett måste. Så redan igår inhandlades en MASSA MASSA urläckra prylar till höst och vinter.

Känns som stilen är riktigt Smultrongårdsaktig överallt, kul kul!

Plötsligt är man sugen på höst och vinter - men kära nån, vad säger jag nu??? Jag som verkligen AVSKYR mörker & kyla... Oj, vad man blir påverkad av allt man ser. Tur är väl det annars skulle inte jag bo på dom här breddgraderna kan jag berätta.

Jag har kameran med idag så nu blir det fotning av - visar direkt till er.

Den här hösten och vintern ser ju vi faktiskt framemot - då kommer ju utbyggnaden att vara klar och det blir verkligen URKUL!

Vet ni vad - våran Hanna är i Frankrike nu - har köpt in armband;)) Nu är hon på väg till leverantören i Italien - kanske blir det nåt där också....

Idag kommer Stina med pojkvän dit också. Tänk det är bara mamma som måste vara hemma och jobba, hihi!

Idag sänder Helena och jag riktigt soliga höstkramar till er från bilen.

Tjingeling:))

Inga kommentarer: