tisdag 17 augusti 2010

Vilken kollektion!!!


Mellan kl 11.00 och 19.00 (!!) gjorde vi våra Mollyinköp. Helt galet faktiskt. Kollektionen är gigantisk och vi provar kläderna vi själva är intressrade av så vi vet passformen. Trots det har vi inte lagt hur många samt vilka storlekar vi ska ha... Mer jobb väntar m ao...

Nu är det dax för frukost sen buss ut till modemässan. Halva gänget drar till Närke för en annan typ av arbetsdag.

Jag hade shorts på mig när vi gjorde inköpen, sen bara lite snyggare kläder eftersom vi skulle på modemässan. Tiden räckte dock inte till det. Vet ni vad jag gjorde då... inhandlade dom här läckra brallorna som är från kollektionen nu. Jag var supersugen på dom vid förra inköpet men fick inget vidare gehör över pinuppan... jag tycker dom är dundercoola så det var väl meningen att dom var mina. Nu hängde dom ju så jag kunde köpa dom direkt, kul;)

Hörs snart igen,

kramkram från oss:)

2 kommentarer:

Unna dig alltid sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Hej

Byxorna ser hel läckra ut.

Kram