torsdag 19 augusti 2010

Tusen Tack




Alla ni som ringde oss igår. Vi svarar som ni märker alltid i telefonen men måste ibland ringa upp. Och kom ihåg, det är MYCKET TREVLIGT att ni vill oss någonting. Men som sagt telefonen går snabbare att få svar på. Vi ska försöka att hinna med lite mailsvar idag.
Här ovan har vi Hanna. Egentligen hade hon inte sjalen till. Det var en kund som ville ha lite sjalbilder så hon visade den. Men klänningen syns också bra så jag tänkte att vi kunde ju visa bilden. Klänningen kostar 699:- och finns även i plommon. Sjalen 249:-. Klänningarna är otroligt populära. Passar bra nu men även i höst och vinter till stövlar. Då finns också en jätte fin underklänning som gör att den blir lite förlängd.


Vi har fått hem jättefina nya tavlor. Här är två av dom. Vi själva har ju mycket vitt hemma och jag tycker det är så himmelens fint att blanda in detaljer med färg. Som alltid varje höst gillar jag rött:) Men det passar ju förstås året om...



Vad säger ni om den här?? Jag kunde verkligen inte låta bli att köpa in den. Jag är fullständigt SÅLD på den här färgen. Bara älskar den!! Den ser ganska ljusrosa ut på bilden - verkligheten är något mer grå/lila. Den nya färgen som är så poppis nu. Ni vet säkert!




Vi har bokat massor av grejer som matchar den. Alla leverantörer hade verkligen tagit fasta på att ta in mer färger. HÄRLIGT tycker jag.





Det var ett liiitet smakprov av vad vi fått in. Jag lovar att fota mer.




Nu måste vi fixa till igen, vi hade ju aningens många besökare igår.... riktigt riktigt kul!! Men då gäller det att dona till igen så det blir snyggt om det kommer nån idag också;)



Tjingeling från oss igen,
Hanna Helena och jag Eva

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kul när det är mycket folk o så fin klänning (o tjej i den såklart).

Fick mitt svar. TACKAR även om jag jagade livet ur er. Förlåt!

tabin sa...

ååååh vilken vacker dotter du har eva! :D