söndag 22 augusti 2010



Min absoluta älsklingsfärg

Ja, tillsammans med några till förstås...




Men ni vet ju att jag har surrat om typ sammetssoffor i dimrosa. Men, jag menar, det funkar ju liksom inte!! Om tre år kanske man helt enkelt kräks på dom!?? Vore ju dumt.
Ungefär så känns det med sofforna vi har nu, hm, dom var däremot dundersnygga för 11 år sen... men dom är så grymt sköna att det måste bli en omklädning på dom. Så det är bara att leta tyg. Och det är ju lagom enkelt, vardagsrummet är i mitt tycke gigantiskt - närmare 80 kvm och just nu ser det ut som SKRUTT!!!
Rätt viktigt att det planeras rätt och blir schysst när det man gör nåt åt det. Bla har vi den gamla kassadisken där från butiken i stan. Den ska ut i nybyggnaden och rama in det nya köket. Så innan bygget är klart blir det inget. Bara att låtsas som det regnar och gilla rummet, haha!

Klä sofforna med knappar i ryggen - så får det bli - URSNYGGT!








Såhär är blusen på nära håll. Det går att matcha så mycket till. Mörkare beige och plommonfärger. Mmmm läckert läckert!! Den här kommer jag att bo i dom närmaste dagarna. Och i Vence. Vi åker ju snart, googlade runt på Vence igår. Jag ska visa er vad jag hittade en annan gång. Jag blev något paff kan jag lova!!

Riktigt kul var det igår när Helena K var här. Helena 1 är ju i Turkiet så vi var rätt kort med folk kan jag lova. Båda Helenorna är ju rappa som attans så det är verkligen hur kul som helst att vistas i deras närhet. Vi alla triggas ju och tycker att det är kul när det är mycket att göra. Helena K är en riktig klippa på kläder och kan hjälpa alla som kommer och det känns riktigt skönt.

Tänk vad viktigt det är att omge sig med människor man får energi av. Att det betyder så mycket att vistas i rätt sällskapet. Häftigt!

Alla ni våra urpositiva kunder ger ju också hur mycket bra energi till oss också.

Ni vet väl hur kul vi tycker det är att ni kommer och glädjer oss med era besök. Det känns verkligen priviligierat att vistas i en härlig miljö och samtidigt med en massa positiva människor.

OSLAGBAR KOMBINATION;)

Idag har jag en oslagbar kombi också - min familj. Har vi tur kommer Stina och Tim hit under eftermiddagen. Dom sitter i luften hem från Vence nu. Jag bad henne fota ALLT, druvorna, dörren, utsikten, torgen, människorna, ALLT! En smula Vence i livet känns alltid lika bra...

Ha en riktigt skön söndag, det ska jag ha. Tror jag ska göra nåt av äpplen - men vad?? Vad ska få min "ickeätandekakfamilj" att äta det jag gör?? Få se om jag kan hitta nåt...

Kramkram hela dan!

Eva

Inga kommentarer: